Update per 15-12-2020 december

Als particulieren klant  bent u verplicht uw artikel te reserveren per telefoon, website of mail zodat u na akkoord dit op de vestiging kunt afhalen. Verder adviseren wij sterk onze zakelijke klanten om dit ook te doen, dit om de contactmomenten op onze vestigingen zo kort mogelijk te houden.

Maatregelen

* In onze vestigingen is het dragen van een mondkapje verplicht voor bezoekers en onze medewerkers.

* Wij bewaren 1.5 meter afstand.

* Klanten en medewerkers zijn verplicht om zeer regelmatig de handen grondig te wassen en te desinfecteren.

* Particulieren zijn verplicht om vooraf te reserveren via de website, email of telefoon.

Preventie

In verband met het corona virus nemen wij preventieve maatregelen ter voorkoming van verspreiding. Al onze medewerkers zijn verzocht zich aan de voorzorgsmaatregelen van het RIVM te houden. Wij hopen dat U dit als klant ook doet zodat onze medewerkers U met een goed gevoel verder kunnen helpen. Houd elkaar Gezond !

De waarden van gromax

  • We waarderen onze klanten

    We streven ernaar langdurige relaties te ontwikkelen door adequaat te anticiperen op klantbehoeften en verwachtingen. We zijn proactief, reageren snel, leveren kwaliteit en leveren op tijd.

  • We waarderen onze medewerkers

    We stimuleren betrokkenheid en succesvol teamwork. We ondersteunen ontwikkeling van ons personeel en behandelen onze medewerkers met respect.

  • We werken veilig en verantwoordelijk

    We zijn persoonlijk verantwoordelijk voor onze eigen veiligheid en samen verantwoordelijk voor elkaars veiligheid. We behandelen onze omgeving en het milieu met respect.

  • We werken integer

    We zijn persoonlijk verantwoordelijk voor oprecht en eerlijk gedrag. We behandelen klanten en bedrijfsmiddelen voortdurend met het respect dat zij verdienen.

  • We willen elke dag verbeteren

    We streven naar kwaliteit en verbetering in alles wat we doen, om hét professionele niveau vast te houden dat klanten van ons verwachten, of zelfs om dat te overtreffen.